Home Aktualności Marketing’s Cultural Responsibility – and How Tech Makes It Possible- relacja z targów Vivatech 2022

Marketing’s Cultural Responsibility – and How Tech Makes It Possible- relacja z targów Vivatech 2022

Economic Accelerator Małopolska Innovation Rocket

Podczas trzeciego dnia targów VivaTech w Paryż odbył się panel: “Marketing’s Cultural Responsibility – and How Tech Makes It Possible”.

W ramach programu Economic Accelerator realizowany jest projekt Małopolska Innovation Rocket, który organizowany jest w latach 2021-2022 przez Fundację Instytut Studiów Wschodnich.

W ramach projektu 3 firmy z województwa małopolskiego (Shape.Care, Radio-Telecom, Tatran) uczestniczą w VivaTech in Paris.

W ramach wydarzenia VivaTech, które poświęcone jest startupom i innowacjom odbył się panel: “Marketing’s Cultural Responsibility – and How Tech Makes It Possible”.

Rozmówcami byli: Bob Bejan, Microsoft; Beverly Jackson, Twitter; Kim Kadlec, VISA; Nicholas Thompson, The Atlantic.

Rozmówcy zgodzili się co do tego, że w dzisiejszych czasach bardzo ważne jest chronienie swojej prywatności I swoich danych. Przedstawiciele wszystkich firm biorących udzial w panelu zadeklarowali, że ich firmy wykorzystują dane swoich klientów w sposób etyczny I zgodny ze standardami.

Rozmówcy zgodzili się jednak również co do tego, że w dzisiejszych czasach konsumenci musza wybrać pomiędzy swoją prywatnością, a między poczuciem bezpieczeństwa I dostępu do danych, które są dla nich ważne. Mamy tu na myśli na przykład podanie swoich danych, dzięki czemu mamy dostęp do informacji, które są przez nas pożądane.

Skip to content